
Pinterest’i aktif olarak kullanan birkaç marka var Türkiye’de… Aklıma ilk gelenler THY, Markafoni, Beyazkutu ve Trendyol oluyor… THY’yi dışarıda bırakırsak diğer markalar aynı işi yapıyorlar: Moda… Giyim markaları için Pineterest biçilmiş kaftan; ziyaretçi sayısı her geçen gün azalan kurumsal web sitelerindeki lookbooklarını artık Pinterest’e taşıyor bu markalar. Pinterest sadece modacılar için değil, tüm markalar için önemli bir mecra. Pinterest biraz daha kadınların ilgi alanına girecek bir mecra gibi görünse de -dürüst olmak gerekirse benim de kanaatim bu yöndeydi- aslında doğru kullanımla farklı hedeflere ulaşmak mümkün Pinterest’te.
THY “Winterest”le, Pinterest’i ne kadar iyi anladığını çok net bir şekilde gösterdi. Winterest’te, THY’nin Pinterest sayfasında paylaştığı resimleri takip ediyorsunuz ve o resimlerin hangi şehre ait olduğunu tahmin etmeye çalışıyorsunuz. Doğru tahmin edenler gidiş-dönüş uçak bileti kazanma şansı yakalıyor. Winterest’in bir de Facebook uygulaması bulunuyor. Ayrıca Winterest’in iletişimi Facebook üzerinden yoğun bir şekilde yapılıyor.
Pinterest’in gelişimi kadar markaların Pinterest’e artan ilgisi de beni fazlasıyla heyecanlandırıyor. Önümüzdeki günlerde Pinterest’in adını pazarlama adına daha çok duyacağız sanırım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder